نسخه ي دوم ويندوزIntune

نسخه ي دوم ويندوزIntune

شاید تا بحال اسم ویندوز Intune به گوشتان نخورده باشد و اصلا نداندید که کاربردش چیست .مایکروسافت در راستای ارائه بهترین خدمات ابری و مدیریت کامپیوتر ها ویندوز Intune را معرفی کرد که در حال حاظر نسخه دوم آن آماده استفاده میباشد . ویندوز Intune ویندوزی کاملا بر پایه محاسبات ابری است که برای استفاده از آن باید اشتراک پرداخت کنید .



اما کار ویندوز Intune چیست ؟
به عنوان مثال شما در شرکتی کار میکنید که ازتعداد زیادی کامپیوتر تشکیل شده یا شرکت شما در ساختمانهایی دور از هم قرار دارد و وظیفه شما این است که همیشه تمام نرم افزار ها را آپدیت کنید ,ویندوز را آپدیت کنید ,انتی ویروس را آپدیت کنید تا سیستم هیچ زمان به مشکل نخورد .و کلا از هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید همهیشه آخرین وضعیت کامپیوتر ها رو ببینید و اگر مشکلی پیش آمد آن را رفع کنید ,
وقتی شما کامپیوتری وصل میشید تمام مشخصات آن را میبینید به عنوان مثال درایو ها نام کامپیوتر تعداد نرم افزار های نصب شده و می توانید محدودیت هایی را هم برای هر کامپیوتر تعریف کنید مثلا بدون اجازه شما حق آپدیت هیچ نرم افزاری را نداشته باشند .
هر زمان هم که آپدیتی برای ویندوز و نرم افزارها آماده باشد شما به راحتی میتوانید ببینید که این آپدیت با چه نسخه ای از ویندوز سازگاری دارد .
اگر هم شما نکته ای را فراموش کنید یا مدیرت بعضی کامپیوتر ها یادتان بروید با اخطاری به شما این فراموش کاری را گوش زد میکند .یا اگر کامپیوتری به مشکل بخورد فورا برای شما چیغام ارسال میکند تا از مشکل کامپیوتر آگاه شوید .

نسخه دوم ویندوز Intune

پس اگر شما هم مدیرت کنترل کامپیوتر ها در یک شرکت را دارید میتوانید از
ویندوز Intune استفاده کنید البته توجه داشته باشید برای اتصال به هر کامپیوتر باید کلاینت این نرم افزا را روی هر سیستم نصب کنید .
حالا با این روش میتونید به راحتی در هرجای که به اینترنت دسترسی دارید بدون دردسر به مدیریت کامپیوترها بپردازید . با ویندوز Intuneمیتوانید ۵۰۰ کامپیوتر را مدیریت کنید
برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر بروید (برای آشنایی بیشتر با ویندوز Intune ویدیو های که در سایت زیر است را ببینید )


 


سایت پاتوق شهر 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مقالات سیستم عامل مایکروسافت ، ،

تاريخ : چهار شنبه 21 دی 1390 | 19:25 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.